Ridning

Hejsan svejsan;)
Det var länge sen jag skrev och orkar inte skriva ner allt som hänt, Men kan ta och skriva om ridningen fr Torsdag till idag;)
Torsdag: Hesse kurs. Dressyrade m Possa och det kändes helt ok, Vi tränade b.la på galopp fattningar från skritt och det gick bra, När jag gjorde rätt:)
Fredag: Red först ut m Sanna & Stocka, vi var ute i ca 1 h. Efter det red jag Son of Keys, Eller Kingen som han kallas. Han kändes ungefär som Kurre bara att han var piggare och mkt känsligare:)
Lördag:Red Cody på ängen, Kändes helt okej. På kvällen red jag Possa i ridhuset.
Söndag: Har helgjour i helg så har fixat i stallet:) Senare ska jag mest troligen rida Possa till ängen och kanske rida ett pass på Åke:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0