Fjällen & annat...

Hej hej!
På söndagen för 2v sen for ju jag upp till fjälls m den äldsta brorsan (Dom andra var redan där), Först buss i ca 3h till Kiruna - Tur att jag hade headset m mig!- och så kom resten av familjen och hämtade oss till Abisko där vi hyrde en stuga.
Olyckligtvis blev jag sjuk och var det i kanske 4 av 6 dagar... Ont i huvudet, nacken och halsen. Jag åkte faktist bara slalom en dag, den sista.
Samma dag vi kom hem, Alltså den 9/5 for jag direkt till stallet för att ta hand om Possa. Jag kände ordentligt igenom manken där hon har skadan och hon ömmade inte alls, Så det blev en liten 5mins skrittur barbacka utomhus. Tråkigt nog ömmade hon igen efteråt så det blir vila ett par dagar till.
Någon mer speciellt har väl inte hänt.
Idag är det lektion för Emma och jag ska ha Kurre. Possa får sin promenad, skötsen & massa mys =)
Cya /Jennifer
ps. Uppdateingen blir antagligen inte bättre än vad den är nu, Så ni får stå ut med att jag är otroligt seg.
Vackraste i hagen:)
Mys<3=):)
En liten galopp är aldrig fel;)
I hagen. Synd på eltråden:/
(Orkar inte leta upp överföringssladden så det blev en liten bildbomb på fina Emil<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0