Hesse kurs

Hej hej!
Har inte orkat blogga alls dom senaste dagarna...

På kursen för Andreas Hesse red jag ju Muskats. Gick in i ridhuset och värmdeupp honom i skritt,trav och lite galopp oxå.
Vi tränade mycket på formen och att Musse inte skulle gå förböjt genom att ställa utåt 3steg och inåt 3steg, Gjorde även samma sak i galoppen.
Sen skulle jag rida skänkelvikning öven diagonalen, Riktigt jobbigt kan jag bara säga! Gick ju som det gick men är supernöjd;)

Possa har jag börjat arbeta normalt med igen efter förkylningen och hon är oftast riktigt positiv!
Och så tömkörde jag Emil i förrgår(?) min lilla prins tyckte det var jättekul och har var riktigt duktig, Skritt,trav och lite galopp.

kram /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0