Uppdatering, Äntligen?

Heej heej!:)
Har varit värre på att uppdatera än vanligt, Jag orkar helt enkelt inte.

Possa är nu helt igång och rids typ 5-6dgr i veckan.
Förra fredan & lördan var det Hesse kurs, Dressyr på Possa o Hoppning på Kurre.
Dressyren gick helt okej, Är rätt nöjd över både mig och Possa och hon skötte sig som den prinsessa hon är;)
Hoppningen gick också helt okej, Det var efter det gick lite sämre, Fick värsta hjärnsläppet...
Ajaa, Possa har gått på bete en liten bit från stallet (Med Gabbe) och idag ska jag rida henne till nya betet ca 1km hemifrån, Där hon ska stå m My:)

Det är Dressyrtävling (Klubbis) planerat till 28-29 Augusti (Har btw haft Possa i ett år den 29:e:) och det kommer va LC:1,LC:2,LB:1 och LA:1 + en knatteklass, Jag funderar på att vara m i båda LC men är inte helt 100 säker.

Har inget mer intressant att skriva nåt mera, Så Puss&Kram /Jennifer




(Alla bilder fotade m mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0