Tralalaa

Heejsan!
Idag har jag, Elli & Barre stått och hjälpt till att samla in pengar till dom i Haiti, Stod i ca 1h vid systemet och det var väl ganska många som skänkte!:)
Hörde idag att det hade vart ngt på nyheterna om Haiti då, Det var ngn som satt fast i ett hus och man kunde inte hjälpa den personen ut... Fick värsta panik känslorna typ:/ Om man ändå sj kunde fara dit och rädda alla!

Har ju ofc varit i stallet idag!:) Red först My, Gick riktigt bra faktist, Sen fixade jag maten & mockade till Possa tjejen, Usch värsta plågan att mocka då man nu har SUPER on typ 10cm under skulderbladet, Gör ont när jag springer och ''tar i'' m den högra armen:/ Gick iaf jätte bra att rida Possa, Riktigt fin och mjuk häst:) Somsagt har jag sagt detta och kmr säga det Mååånga ggr till!: ÄLSKADE POSSA<3

Lots Of Love /J


Kommentarer
Postat av: mam

har du fåt ont dær med....be pappa massera ryggen åt dig!



Puss å saknar min ælskade tjej!

2010-01-15 @ 23:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0