Tidigt idag..!?

Heejsan!;D

Sitter nu och funderar på om man ska gå & lägga sig,.. Skit trött helt enkelt, Vrf vet jag inte?             

Har ju varit första skoldagen2010 nu för mig (Och massa andra ofc:D) och det var lika tråkigt och segt som vanligt... Usch för skolan säger jag bara, Visserligen kul att träffa dom kompisarna man inte träffat under lovet men ändå,.. TRÅÅK!

Har oxå varit i stallet och haft lektion för Elli & Pernilla, Riktigt kul, Förutom att jag hade jätte ont i halsen:/ Pernilla stannade kvar m mig efter oxå så hon hjälpte till m bl.a att fixa maten till Possa :) Tog ett 20min skritt pass på långa tyglar som jag o Pernilla delade på... En vilodag för Possa gmn alltså:) Skötte ju såklart osså om henne;D

Har Fortfarande super ont i den dära högra handleden och värksalvan vi satte igår hjälpte inte!:(

Väldigt irriterande faktist då man typ inte kan stödja på den alls utan att det gör ont! Usch!

Känns som att jag håller på att somna så god natt<3

Lots Of Love      //Jennifer


Kommentarer
Postat av: Nina

Så himla tråkigt att du har problem med handleden. Skit också. Måste kanske vila lite? I alla fall. Kul att läsa din blogg när man saknar dig så där extra mycket. Skulle inte Jontte hjälpa dig med den header föresten? Tjata på honom (hälsa från mig: jäkla kläppi gör headern någon gång!). Puss o kram fina Jennifer

2010-01-09 @ 01:35:35
URL: http://www.glamour.se/blogg/formnoja
Postat av: Jennifer

Jo.. Han har ju gjort en men jag vet bara på ett ungefär hur man sätter in den, Och det hjälper ju inte prec:) Har en kompis som vet så får nog be henne;D

2010-01-09 @ 14:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0