Lite bilder:)

Hej Hej!:)

Red Possa 2ggr igår:) Först ett dressyr pass i 40min kanske gick bra, & det andra passet var barbacka m grimma och 2grimskaft i 20 min, Riktigt roligt och Possa var jätte pigg och lydig.. Mkt lättare att rida m så små hjälper som möjligt när man rider barbacka och får mer kontakt m hästen! Iaf somsagt vare jätte skoj och är nästan helt säker på att Possa tkt samma sak!:)

Idag for vi till stallet halv 8 ungefär och hjälpte till m helgjouren:)

Här kmr lite bilder
:Emil<3

Possa gmn när jag rider
Possa påväg in från hagen:)
Jag hittade Possa gmn sovande en dag:)

Inte så mkt bilder men men...
 (Gick faktist inte att rotera:/)

/Jennifer

Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans

Vilka söta hästar. Vill också rida (:

2010-01-18 @ 17:40:43
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0