Kurs

Hej hej!:)
Ursäkta min dåliga uppdatering, Har inte känt för att blogga bara,...
Idag vare ju kurs för Andreas Hesse, Riktigt roligt då jag Verkligen kände att jag behövde rida för ngn som rättar en när man gör fel och berömmer när man gör rätt:D Possa tkt nog det var kul eftersom hon var ovanligt pigg från första början:) En svettig men nöjd pålle... Har
JÄTTE ont i högra handleden och den vänstra värker oxå men inte riktigt lika mkt, Usch vad sur jag blir när jag inte tänker på dt när jag rider! (För er som undrar och inte sett mig rida så sitter jag m händerna vinklade innåt och efter ett ordentligt ridpass m händerna på dt sättet ,så gör det super ont, Somsagt då)

Ska rida Possa gmn sj från kl 7 imorrn bitti och så rider jag Åke för Andreas lite senare:) Önska mig lycka till på både Åke o Possa:D

Min bror har fixat en header som jag ska lägga in snart, Så det är bara att vänta och se hur dt blir:D

Puss&Kram /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag önskar dig lycka till å jag kommer och följer dig från läktarplats som vanligt!

2010-01-05 @ 22:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0