Känn dig riktigt älskad Possa<3!

Hejsan hoppsan alla!:)
Varit i skolan som vanligt dårå:/
Efter det for jag till Elli och vi gjorde 2st olika smoothies och en varm choklad m grädde x)
Jag åkte hem efter ett tag och åt middag, Spaghetti & köttfärssås, Riktigt gott:)

Osså for jag till stallet... Myste och borstade m Possa och så stod vi och kliade varandra en stund, Älskar verkligen den här fina hästen och lovar att jag kmr fortsätta älska henne heela livet!<3

Sen blev det ett riktigt bra dressyrpass!, Skrittade fram henne på ute banan och en stund inne oxå då:) Sen började jag trava fram henne och kände att hon var riktigt pigg, Hon orkade inte hlr jobba ordentligt då hon säkert hade överenergi från igår då hon stod, Så det blev lite extra mkt galopp och jag kan nästan svära på att hon tkt det var grymt kul! Jobbade henne mer sen och hon gick super fint!:) 

Ska bara säga att jag tkr om Possa precis som hon är, Det spelar ingen roll för mig fast hon surar och hugger i luften, För jag vet hur hon är egentligen! En riktigt go' och glad häst som jag älskar<3

Lots Of Love /J

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Känn dig riktigt älskad Jempan <3 av både mig å Possa :*)

2010-01-14 @ 00:15:01
Postat av: Mam

Känn dig riktigt älskad Jennifer av Possa och mig <3

2010-01-14 @ 09:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0