Helgjour

Halloj!
Har helgjour idag och hade det även igår:) Riktigt roligt att vara i stallet men ändå lite jobbigt att stiga upp halv 7.

Fredag: Red jag ut m Linnea & Trixi, Riktigt skönt även fast det var -18 och lite blåsigt:)
Lördag: Så red jag Possa gmn i ridhuset och kan säga att galoppfattningarna funkade ovanligt bra, Gjorde enkla galopp ombyten och det gillar pållen min! Bytte efter ett tag m C så fick jag rida My:) Kändes verkligen att man satt på en mindre häst fast det bara är 6cm skillnad!

Och idag funderar jag på om jag ska hoppa, Var ju ett tag sen sist och kan tänka mig att Possa är hoppsugen hon oxå:) Men blir nog inte så mkt isf...

Nu ska jag gå och läsa "genom dina ögon" och vid 12 blire att fara och luncha hästarna:D

Lots Of Love /Jennifer
Vid skolan, haha gick fotade massa på himlen påväg hem m Tova, Kände mig som wursting turisten:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-24 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0