Hästar & New Moon

Hej hej!
Tittade på en hemsida m stamtavlor igår, Och gissa vad man märkte? Att Possa och Muskats är släkt! Possas farfars morfar och Musses farfars farfar är samma Arax, En arab född 1952 om jag minns rätt?:) Riktigt kul då många sagt att dom är lika (Jag tkr inte det):)

For till stallet och borstade Possa gmn idag:) Blev en vilodag för henne idag faktist:/ Hon såg ruskigt sur ut i början men såg/kände ju att hon inte var det egentligen, Kliade henne bakom örat en stund och oj vad hon kliade tbx! Det var tydligen riktigt skönt:) Efter det hade jag en glad och nöjd pålle som njöt av att ryktas.

Kl 19 var det New Moon här i Pajala och jag & Elli for ju såklart och tittade, Satt där från 18.10 ungefär och väntade, Man vill ju ha bra platser:) Bra film, men böckerna är ju bättre enligt mig:D
Muskats
Possa<3

Hade tänkt sätta in en närbild på Muskats men den gick inte att ladda upp:/

Lots Of Love /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0