?

Hejsan!
Sitter och Lyssnar på Miley Cyrus - U.S.A, Riktigt bra låt!
Har inte gjort speciellt mkt idag, Vart till stallet en snabbis och fixat lite...
Resten av familjen har åkt till Kalix så jag är ensam hemma:) Orkade inte följa m och hade fortfarande ont i halsen på morgonen men som tur är inte ngt mer!:)
Mamma skulle rida Possa ikv så jag funderar på att rida Muskats lr My, var senast i somras jag red ngn av dom så skulle vara kul att göra det igen:)
Red ju Kurre för ngn månad sen och kändes riktigt mkt att jag hade ridit min egen häst nästan varje dag i 3-4 månader, Blir som svårt att anpassa sig till en ny häst då:)

Annars har jag suttit och nördat framför datan och smsat typ hela dan', Haha inte bra;D

Som jag skrivit i dom senaste 3 inläggen ( :D ) så har jag fortfarande ont i handleden, Ondare än vanligt faktist... Brukar annars gå över på 1-2 dagar...? Undrar verkligen vad dt är...
Ska iaf gå och göra ngt annat nu!
Puss&Kram //J

Kommentarer
Postat av: ..

orka härma foki med allt " lots of love"...skaffa dig ett eget liv ist

2010-01-10 @ 16:17:25
Postat av: Fröken E

Till dig som kommenterat inlägget:

Är det du som kommit på det svenska språket?

Nej, använd helst inte det då, du får väl fantisera ihop dina egna ord/meningar (som ingen annan har använt innan dig) då kan jag kalla dig kreativ. Samt att ingen annan behöver/kan använda det. Men tills dess så är det nog du som ska skaffa dig ett eget liv.



Jennifer: Vilken fin sida du har gjort! Gillar att du skriver om Possa och hur ridningen går, bra för då kan jag ju hålla koll ;)



Lots of love till dig Jennifer!



2010-01-11 @ 01:22:12
URL: http://eulalias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0