Dålig uppdatering...

...Som vanligt dårå:)
Har varit en vanlig seg dag i skolan. Dt var en näbbmus inne och vette hur den kom dit, Men iaf så trampade ngn på den så den dog och så bar dom ut den, Usch så hemskt... Djur har ju oxå liv och känslor! 
Var ju oxå träslöjd, Haha som vanligt blev det inte så spec mkt gjort för mig Madde och Barre så vi satt och målade på playwood brädor typ hela lektionen!:D

Varit och ridit nyss oxå och jag red både Possa och Muskats:) Red Possa först och sen bytte jag & C hästar :) Såg riktigt fint ut och det kändes riktigt bra när jag red Musse:)

Ska nu gå & duscha och sen ska jag gå och ta en dejt m min älskade kudde<3 XD

Lots Of Love /J

God Jul skylt till December, Haha
Jag drar en pose:D
Barres vackra bild, Jag lovar hon blir vursting konstnären när hon blir vuxen:;D
Även denna gjorde jag:) Lite fånigt kanske, But thats me!:)

Kommentarer
Postat av: Din mamma

halloj gumman.. så fina alster ni gjort på skolan. God jul, ær den menat till næsta år eller?? Hade gærna sett dig rida Muskats och Possa så klart. Som jag længtar efter mina tjejer och mina killar å førståss ;)

Puss puss!

2010-01-20 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0