Rihanna - Russian roulette

Hejsan!
Älsklings hästen verkar trivas hur bra som helst i den nya boxen, Hon är faktist väldigt lugn där.

Förkylningen har blivit lite bättre och jag rider henne varje dag, Visserligen mest skritt och lite trav i ca 30min men hon frustar och tycker det är roligt att få jobba lite.

Jag ska rida Muskats på söndag för på Tisdag blir det kurs för Andreas Hesse. Hade ju tänkt ta Possa först men då hon inte är frisk och igångsatt vill jag verkligen inte anstränga henne.

Kom oxå på att jag faktist inte varit sjuk på heela vintern , Vilket är konstigt men iaf väldigt bra!

/Jennifer
Jag & Ohio, En fin valack jag provred sommaren 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0