Minnen:)

Tänkte bara skriva lite speciella minnen om hästar jag ridit:)


Emil The Star : En underbar B-ponny jag haft på halvfoder. Red min första hopptävling på han och kom felfritt runt. Kom även 2:a m honom på den första dressyr tävlingen. Har oxå haft han på bete i en vecka sommaren 2006(?)

Linbury: En lite äldre valack på 163cm som jag red ett tag. Hade eventuellt tänkt ta honom på foder men det blev inget.
(Har ingen bild på Limbo på denhär datorn)
Muskats: Den första storhästen jag red, En välutbildad herre på 165cm. Tyckte han kändes JÄTTE stor första gången och jag ville inte rida honom egentligen. Oxå den första storhästen jag hoppat och ridit ut med.

Molly: En skimmelfärgad C-ponny som nu är avlivad. Hade henne som sköthäst ett tag. Jag & Ellinor hade henne & Emil på bete i en vecka 2006(?)

Pomperipossa: Då kom vi till den häst som betyder mest för mig. En mkt speciell arabkorsning på snart 16år. Vi har hunnit med ganska mycket på bara ett halvår. bl.a har vi tävlat lite smått i hoppning, Jag har hunnit ramla av henne och vi har haft många otroligt mysiga stunder tillsammans:)


ps. Det kommer mera så småning om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0