Saknar...

Ridningen har inte gått speciellt bra dom senaste veckorna, Förutom när jag har ridit För någon. Skötseln av Possa har för det mesta gått bra och hon har varit riktigt mysig, Bl.a så gnäggade hon till mig i förrgår och satte sen mulen mot kinden och höll den där ett tag, Då kändes det som att hon verkligen tycker om mig, lite iaf :). Jag vet inte vrf ridningen inte riktigt funkar, Jag kanske ställer för höga krav på oss... Antagligen nåt i den stilen.
Det har iaf blivit lite mer varierad ridning, Har varit till ruokojärvi(lr hur det nu stavas) m några andra hästar o ryttare, Possa har fått skritta, trava och galoppera ordentligt. Dagen efter blev det lite hoppning m hyper pigg pålla. Igår gjorde vi ett försök till lite dressyr först i ridhuset vilket inte fungerade alls, Jag gick ut till banan och "jobbade" henne där en stund och i slutet kändes det faktist hyfsat okej. Idag blev det en kort uteritt och lite bus i ridhuset efter det :) Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på... Kanske bara en promenad lr nåt...
Bästa<3
..Jag har tänkt mkt på Emil den senaste veckan, Och jag saknar honom som jag vet inte vad... Jag vill ha honom tillbaka...
Puss&Kram /Jennifer

Kommentarer
Postat av: Mamma

du och Emil The Star var verkligen ett superfint par tillsammans, ni var ett riktigt par. Tænk att du till och med gifte dig med din hæst, vem var de som var præsten på brøllopet?

Men du och Possa børjar till att bli ett riktigt bra tem ni med. Bara kæmpa på. Den ømsesidiga kærleken finns redan dær. Puss och kram min ælskade fina

2010-09-03 @ 01:30:40
Postat av: Mathilda

Jag saknar också Emil<3 JÄTTE fin blogg<3

2011-12-11 @ 10:35:53
URL: http://mathildaalskarhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0