TRF´s hästar

lHej hej! Har inget spec vettigt att göra nu så jag tänkte blogga lite=) Tänkte skriva vad jag tycker, och lägga upp lite bilder på ridklubbens hästar nu:)



Muskats
Lettiskt Halvblod, 165cm i mkh och snart 17år. Klubbens enda storhäst, En riktig fin häst och läromästare:) Förut tyckte jag inte speciellt mkt om att rida honom men nu är det jätte kul då han är så välutbildad och arbetsvillig! Han kan vara lite tittig men jobbar man bara på så koncentrerar han sig på det ist. Han är ganska rolig att hoppa för att man får övetyga honom ganska mkt så han inte springer förbi eller vägrar. Jag sj har hoppat 85cm m honom.
Muskats täckesfotning:)
Irish My
En riktigt fin skäck-tjej på snart 16år, D-ponny. Hon känns ibland som en orm i dressyren när hon försöker komma undan arbetet, Men oftast är hon superfin och lyssnar bra. Hon är som Muskats lite tveksam i hoppningen men har man nog korta tyglar (Ger såklart eftergift över hindret!) och driver på ordentligt så brukar det funka bra:) En perfekt nybörjarhäst! Jag har som högst hoppat henne 90-100 cm.
Som ni ser är hon väldigt kamera rädd:/
Hinner inte m mera hästar nu, Fortsätter när jag har lust ngn gång;) För nu blire stallet!
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0