Possa älsk<3

Hejsan!
Possa har ännu ont i ryggen så jag leder, longerar och har henne lös i ridhuset. Hon gillar inte alls att bli longerad - Jag håller med henne, Hur roligt kan det vara att bara springa runt i en volt hela tiden? - Men ibland måste hon ju få jobba ordentligt. Detdär med att vara lös fattar hon fortfarande inte men vi kämpar på=)
Igår ledde jag Possa först ute kring hagarna och på utebanan och sen gick vi in i ridhuset där jag släppte lös henne. Jag gick upp på läktaren och hon gick runt lite och luktade. Nångång när jag smackade började hon trava lite men inget mer. Mamma kom in och jag tänkte gå ut en sväng med grepen. Possa hade tydligen blivit lite orolig när jag gått och ställt sig vid sargdörren. Jag kom in igen och gick ner och när jag ropade på Possa så gnäggade hon till mig! =)
Min fina häst♥
Jag har oxå börjat sköta henne i boxen och hon står helt lös. Det känns lugnast så, Hon har chans att kunna gå undan om något känns obehagligt och jag tycker det är skönt att kunna hantera henne så=)
Puss&Kram /Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0