Lastning & klinik besök

Då var det bokat. På Torsdag far vi med Possa till Finland och röntkar henne i ryggen.
Därför har vi lasttränat henne idag då hon har varit lite jobbig m det. Den här gången tog det endast 20-30 min!
Först gick vi runt på utebanan en liten stund, För att jag ville känna att både jag och Possa var helt lugna. Sen gick vi mot transporten och direkt blev hon lite uppstressad.
Först lät jag henne nosa lite på rampen och sen började jag ta in henne. Jag höll emot i longerlinan och gick hon bara ett steg fram så gav jag eftergift lät henne stå en liten stund och backade ner henne igen för att hon inte skulle bestämma när hon ville lr inte ville gå in. Så nästa gång gick vi in flera steg osv osv. Till slut gick vi hela vägen in och det gick super bra! Sen backade vi ut och hon fick massa beröm =)
Ursäkta om jag inte förklarar så bra men men...
Possa sover
Jag & min fina tjockis ;D
Finaste njuter av solen:)
vackraste pomperipossa♥
/Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0