Hesse kurs:)

Hejsan hejsan!
Igår var det Hesse kurs i stallet, Jag red dressyr på Åke och är hyfsat nöjd... Det har gått bättre. Men man får iaf se det positivt när man lär sig ngt nytt varje gång:) Dagen före red jag Åke .
Dom första 30minutrarna var han motvillig och ville inte jobba, Men efter lite serpentin arbete gick han som en klocka;)
Mamma, Pappa och mellan brorsan har farit till fjällen och jag och Jonte är kvar hemma till på Söndag då vi ska åka buss till Kiruna och blir hämtade därifrån till Riksgränsen:)
Imorgon fyller Possa älsk 16 år och då ska jag hänga upp ett snöre m äpplen, morötter och bröd med kristyr på;)

sitter ju i skolan och börjar lektionen alldeles strax och har bara 50min lektion, efter det slutar vi!
Puss&Kram /Jennifer


Kommentarer
Postat av: Elli

S du ska inte till Abisko Als? Direkt till riksgränsen:P Skojade

2010-04-30 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0