Hej Hej alla!;:9

Hej! Nu har jag BESTÄMT att jag ska blogga aktivare, Hehe;D De går jätte bra med Possa här i Pajala o vi trivs väll ganska bra tsm:) Lite sur ibland då hon kan hothuggas men hon biter INTE:) Red myspollen för Andreas Hesse 12 September om jag minns rätt:) Gick väll bra, Lite ovanligt pigg bara:) De var lite kul när jag red då hon varje gång jag passerade Hesse Strök öronen bakåt och började typ gnissla tänderna:) Iaf så hoppade vi oxå lite dagen efter och det var första ggn:) var väll ett 40-50cm kryss;) Fin polle och hoppade glatt:)Har ju även henne på lektionerna för Emma H:) Har hoppat en ggn dära oxå och det var glp 0 trav bommar osså 5o en ½:an:) Kom upp till 70cm :) Possa blev trött men rev elr vägrade inte:) Idag och igår har jag ridit för Anneli petterson, gick bra och tränade mkt nedsittning utan stigbyglar:) Måste bara säga att det ska vara hopptävlingar i december:9 Ska vara med i Nissehoppet(Clearround med maskerad), L:E 60cm tror jag och jag funderar på L:D, Har ju inte hoppat så mkt med Possa och det är ju 80cm, Så vi får väll se:) Anmälde mig oxå till en Kadrilj uppvisning:9

Puss&hej /Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0