Älsk<3

Hej<3
Det har ju kommit en ny häst till stallet, Som jag kanske glömt att säga? Cody heter han iaf och är en 15årig connemara:) Ridskolans polle alltså:) Red hnm igår och idag:) Hoppade även Possa gumman idag:) En bana på 5 hinder:) 2 lega på 65cm:) Possa var pigg och glad och hon älskar verkligen att hoppa;) Hade egentligen bara tänkt hoppa nåt kryss men när Emma var där fick jag en lektion, Det är ju bra och träna lite till hopptävlingen, Vägarna måste jag träna på men men;) Skulle hoppa Cody imorrn så får se hur det går:)
Lägger in 2 bilder på mig och possa när vi hade ridit ut:)
Puss&hejs<3


Kommentarer
Postat av: karro

Hejsan! Vilka fina bilder på er två. Har ju inte träffat possa "live" ännu, men vi hinner komma någongång. Kul att få se lite bilder i allafall. Kram.

2009-11-26 @ 11:12:12
URL: http://dagarnahososs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0