TÄVLING IMORRN!

Hallo!
Då vare hopptävling imorrn! Ska sjklart hoppa Possa gmn i NisseHoppet(Clearround) & LE som blir ca 60cm:)
Nisse hoppet är ju maskerad m Tomte tema så jag ska fixa till både mig & Possa!:D Hur det ser ut & hur det gick får ni ju höra imorrn:)  Ifl jag hinner skriver jag ett snabbt inlägg på morgonen!:) Hoppas ju sjklart det går bra, Önska mig Lycka till<3

Sitter just nu & lyssnar på Lady GaGa´s Bad Romance, Riktigt grym låt dedära:)
Ska äta nu & sen blire stallet för att förbereda för tävlingen & kadrilj träning:)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag önskar dig & Possa lycka till i morgon. Ni gör erat bästa så är de gott nog!

2009-12-18 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0