Oj dåh...?

Hejsan:)

Sovit nu i kanske i 3-4 h...lr låg bara i sängen & tänkte i ca 1½h o så sov jag resten:) Usch vad skönt de vart, Har typ gått & lagt mig vid 12 tiden & somnat typ en timma efter flera dagar irad osså vaknat sjklart fleera ggr på natten, Grymt störande faktist att man aldrig kan sova en HEL natt någon gång!:(  (Ska vara en riktigt arg gubbe men orkade inte göra :@ då det är många som inte fattar:) vaknat sen ungefär vid 8 på morrn...Usch Usch, Jaja nu ska jag inte skriva mer om det!

Varit i stallet idag vid 10tiden & skött om Possa, Vid 11 kom L & pratade m Possa för andra ggn:) Riktigt kul att lyssna faktist, Och man får ju hjälp oxå m vissa saker:D
Ni får tro exakt vad ni vill, Men ska bara säga att Jag tror att man kan prata m djur!

Sen blire att fara till stallet igen & rida antingen ett dressyr pass lr så hoppar vi!

Puss&Hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0