Luleå:)

Hallå alla<3
Sitter i Luleå hos min morbror och gör inte spec mkt:) Har köpt en ny telefon av julklapps pengarna, En Sony Ericsson Aino (stavning), Ska ju ladda den över natten så inte batteriet pajar:)
Har ju sjklart köpt lite grejs till Possa oxå, Ett mörklila nosludd och en typ godis boll som hon kan hålla på m i boxen:) Köpte även ett hoppspö till mig, Kanske inte behövs på Possa gmn men kan vara bra att ha ibland;)
Var och åt lunch på valdorf m min & Ellis familj + Barre som följde m Elli;D Tog somvanligt friterad kyckling m sötsur sås:) gott gott...

Får se om jag hinner rida idag men hoppas verkligen det, Är sugen på att rida & vara m älsklingen<3 Men till stallet far jag iaf!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0