Ingen Rubrik...

Godmorgon alla söta<3
Orkade inte skriva igår kväll...
Gick skit dåligt att rida igår, Kändes inte som att ngt funkade typ... & inte blire bättre när det gör så grymt ont i ryggen, Ngt jag haft nu dom senaste ggrna jag ridit, & det är nödvändigt för att? Jaja...
Tur att man har Possa då att pussa på<3

Drömde inatt att dt skulle vara ngt krig, Det var inte många som skulle vara med men bl.a jag osså Possa... Efter att ngr grejs hänt i drömmen så gick jag till Possa & började typ gråta & säga att jag inte ville ha med henne i kriget, Ville ju inte riskera att hon dog...Så kom ngt tecken i hennes & min panna, Såg typ ut som rosa aktiga trollsländor och ngn började prata om att det var ngt speciellt tecken, Possa satte huvudet på min axel och så efter en liten stund hoppade jag upp på henne barbacka m grimma & grimskaft och red typ iväg mot kriget.
Och så vaknade jag, Och blev såklart sur... Såklart man ville veta hur det skulle sluta! hm..
Bara sådär kortfattat, Hände ju såklart mera och var mer detaljerat. Konstigt nog älskade jag typ denhära drömmen, haha.. Var nog för att Possa var m och hon gillade mig så mkt.

Ska inte skriva ngt mera nu, Puss&hejs

Kommentarer
Postat av: mommo

Jag är övertygad om att det var det tredje ögat du såg i din dröm på dig och Possa..ska berätta mer om den då vi ses...

Var den lila kanske? det är andlighetens färg...ja..du vet ju vad L sagt om er två...

2009-12-27 @ 13:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0