:)

Hejsan alla!<3

Sitter hemma nu och gör inte spec mkt:) Har duschat och ätit så det är väl bara att gå och sova? Haha, Nej nej ! Ska inte gå & sova nu inte;)

Varit i stallet idag och mockat, Fyllt maten osv, Red inte då jag kände att jag hade väldigt ont i halsen, Men jag ryktade Possa och gick med henne ute en stund så hon iaf får röra på sig;)                

Har fått hem boxskylten nu och ska lägga upp en bild på den så snart som möjligt;)


Skulle ju titta på JF Pignon´s show på datan igen men dom hade tagit bort klippet från svt & det finns inte på youtube!:/ Lär väl komma snart,Kanske? Somsagt är han grymt duktig med sina pållar och jag hoppas han kmr till sthm nästa år igen då vi mest troligen ska fara dit och titta på Sthm Horse Show:), Vill ni titta på hnm äre ju bara att söka på Youtube, Jean-Francois Pignon:)
Han & Hästarna, Är nog inte i globen:?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0